AANKOOP

Bij Van den Hoven Schoenmode kun je je aankopen betalen met:

– Contant
– Pin
Alle verkoopadviesprijzen / aanbiedingen worden via een systeem in de kassa gezet. Ondanks dat wij ons uiterste best doen kan het voorkomen dat artikelen verkeerd worden teruggezet / prijsbordjes verschuiven. Om misstanden hierover te voorkomen is de prijs die de kassa aangeeft te allen tijde bindend.

RUILEN EN RETOURNEREN

Ruilen kan binnen 7 dagen na aankoop op vertoon van het aankoopbewijs. Het om te ruilen artikel dient ongedragen en onbeschadigd te zijn en is voorzien van de originele kaartjes en/of verpakking. Wij geven hierbij geen geld retour. U ontvangt een tegoedbon die 18 maanden geldig is na datum uitgifte.

Onderhoudsproducten zijn uitgesloten van ruilen en/of retourneren.

GARANTIE EN KLACHTEN

Van den Hoven Schoenmode hecht veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en de service. Heb je een klacht over een artikel dat je bij Van den Hoven Schoenmode hebt gekocht? Dan raden wij je aan om met het artikel en het aankoopbewijs naar onze winkel te komen. Wij nemen klachten uitsluitend in behandeling op vertoon van het aankoopbewijs.

We streven er naar je klacht ter plekke te beoordelen en naar een passende oplossing te zoeken. Indien een klacht niet ter plekke kan worden beoordeeld zullen wij de klacht innemen en hier binnen 5 werkdagen op terug komen.

Bij het beoordelen van klachten maken wij onderscheid tussen fabrieksklachten en gebruiksklachten. Fabrieksklachten zijn klachten die zijn ontstaan door een productiefout bij de fabrikant. Gebruiksklachten ontstaan door verkeerd of intensief gebruik en vallen niet onder onze garantie.

We bieden geen garantie op de volgende gebruiksklachten.
• Slijtage van de zolen, hakken en contrefort ontstaan door verkeerd of intensief gebruik.
• Kapotte ritsen en klittenband ontstaan door verkeerd of intensief gebruik.
• Slijtage van buitenaf door remmen, kruipen of glijden.
• Kale neuzen bij kinderschoenen
• Het loslaten en verliezen van pailletten, steentjes, kraaltjes en knopen.
• Lak en metallic materialen.

Bij artikelen met een fabrieksklacht die zich voordoet na een termijn van 14 dagen na aankoop volgt reparatie door onze schoenmaker binnen 7 werkdagen. Eventuele kosten voor reparatie zijn voor rekening van: Van den Hoven Schoenmode , tenzij er sprake is van schade die is ontstaan door verkeerd gebruik. Mocht reparatie niet mogelijk zijn zullen we samen op zoek gaan naar een passende oplossing.

PASVORM

Wanneer je schoenen koopt is het belangrijk dat deze comfortabel zitten. Schoenen kopen is een kwestie van goed aanvoelen. Elke voet is uniek en elk merk en model heeft haar eigen pasvorm.

Met onze meetapparatuur en ervaring kunnen wij je desgewenst van advies voorzien. Maar het belangrijkste bij het kopen van een paar goede schoenen is aan jezelf : door het goed te passen en beoordelen. Alleen jij zelf kunt voelen of een schoen lekker zit.

Neem dus de tijd voor het passen van schoenen en loop even door de winkel om te ervaren of de schoenen lekker zitten en goed passen. Gedragen schoenen kunnen wij helaas niet retour nemen.